Orange Club Olomouc - Spinning, Spinningové centrum, Powerplate, Nutriční poradenství

Nemáte nainstalované ovládací prvky Active-X, nebo FLASHPLAYER.

Jak probíhá lekce TRX®

TRX je vhodné pro každého. I pro Tebe :-)
Cvičení na TRX je určeno pro úplné začátečníky i elitní sportovce. Cviky lze snadno stupňovat. Zátěž upravíš změnou umístění chodidel vůči závěsu TRX a nastavením polohy těla. Se vším ti pomůže zkušený lektor.

Co si vzít s sebou na lekci
Oblečení:
Na cvičební lekci si přines věci, ve kterých jsi zvyklí cvičit. Většinou je to tričko (tílko), kalhoty (ženy-uplé legíny, muži-volné kraťasy), ponožky (někdo rád cvičí na boso, takže nic), čistá sálová obuv (venkovní obuv má podrážku, která může klouzat), ručník (na něm budeš ležet při cvičení, dalším se osušíš po sprchování), gumičku do vlasů (tu lze stejně jako ručník zakoupit na recepci fitcentra)
Ostatní:
Běžnou věcí je, že si cvičenci berou na lekci vodu či jiné tekutiny či doplňky výživy. Pokud si však zapomeneš vzít z vlastních "zásob", můžeš si u nás koupit: vodu v plastové lahvy, iontový nápoj nebo běžné doplňky výživy - BCAA, Carnitin, Magnezium, kloubní výživu, energetický nápoj, tablety proti křečím a jiné doplňky.

Vlastní lekce TRX
> Na úvod lekce se instruktor dotazuje cvičenců na zkušenosti se cvičením na závěsném systému, zdravotní komplikace či jiné omezení. Pokud je to možné, informuj ho (před lekcí nebo v jejím průběhu).
> Každá pohybová aktivita začíná rozehřátím. Organizmus se "nastartuje", svaly a šlachy se rozehřejí. Zatížení může začít.
> Hlavní část se zabývá posílením svalových partií těla. A to celého těla nebo dle požadavku cvičenců v důraz konkrétní posílení slabší partie (hýždě, břicho, paže atd. - některé lekce jsou zaměřeny např.: pouze na svalstvo trupu a paží z důvodu návaznosti na spinningovou lekci).
> Zakončení probíhá uvolněním svalů, protažením. Tím se urychlí regenerace, zlepší se pružnost svalstva a oddálí únava.

Jak často cvičit TRX
Četnost cvičení na TRX je dle požadavku cvičence.
> 1x týdně - slouží jako doplňková pohybová anaerobní aktivita ke cvičení Spinning, Powerplate, míčové hry, běh, specializovaný trénink atd
> 2x týdně - nosná aktivita, kterou doplňuješ třeba Spinningem (2x TRX + 1x Spinning)
> 3x týdně - hlavní aktivita; pro zlepšení koordinace, zpevnění středu těla (CORE), šlach a vytvarování postavy, zvyšuje se výkonnost a tím zlepšuješ funkční využití těla.

Co si u nás můžeš zakoupit
Něco na sebe:
tričko, gumičku do vlasů, ponožky, ručník, sprchový gel, papírové kapesníky
Něco do sebe:
neperlivá voda se sportovním vrškem, hotové nápoje - Carnitine, iontové nápoje v různých příchutích (voda + iontový sirup),
doplňky výživy - BCAA, Carnitin, Magnezium, kloubní výživa, energetický nápoj, tablety proti křečím, cereální, RAW a proteinové tyčinky, bílkovinné preparáty a jiné doplňky.

Copyright © 2009 Orange Club Olomouc | Úvod | Spinning | TRX | Partneři | Kontakt | Rozvrh

design a kód wedipa.com

Fossa.cz - kolečkové a lední brusle | Sport-XL.cz - fitness | Sport-Cyklo.cz - obchod pro cyklisty | Sport-Action.cz - dovoz zboží pro opravdové sportovce | Sportovní potřeby Olomouc | Cyklistické tretry Vittoria | <